Blog Novunus

Sunday, April 22, 2012

Nani: United akan menjuarai liga


MANCHESTER UNITED - 4 Rooney (41,69), Wellbeck (57), Nani (60)

EVERTON - 4 Jelavic (33,83), Fellaini (67), Pienarr (85)

Nani berkata para pemain United masih mempunyai keyakinan dan kebolehan untuk memenangi liga inggeris buat kali ke 20 di sebalik keciciran mata ketika bertemu dengan Everton kemarin.

Pasukan The Reds mensia-siakan dua gol pendahuluan sebanyak dua kali dalam perlawanan yang cukup mendebarkan dan berkesudahan dengan seri 4-4.


Keputusan United seri dengan Everton tersebut memberikan sinar harapan baru buat City yang dijadualkan bertemu United pada minggu ini, perlawanan yang dilabel oleh Sir Alex sebagai "the biggest derby we've ever played."

"Ada sedikit kemarahan yang ditunjukkan oleh pemain-pemain United, kami memang menginginkan kemenangan ke atas Everton tetapi melepaskan empat gol amat mengecewakan kami. Itu adalah lumrah dalam bolasepak" Nani memberitahu MUTV.

"Perlawanan menentang City dijangka amat sengit tetapi jika anda mahu menjuarai liga anda tidak seharusnya memikirkan tentang atmosfera atau pihak lawan, kita harus fikirkan cara permainan dan cuba untuk memenangi perlawanan itu"

Novunus: gol-gol yang dijaringkan United sangat menarik tapi akhirnya kemurungan melanda pada akhir permainan, what a waste...

Info asal: manutd


2 Responses to “Nani: United akan menjuarai liga”

Old-Trafford said...
April 24, 2012 at 12:43 AM

yA Nani Nani... Saya sokong Anda..mau kena lwn Manchester City nanti..Ok Nani.haha


Novunus Takano said...
April 24, 2012 at 3:59 PM

tunggu nanti nani komen lagi lepas game lawan city..huhu


Post a Comment

All Rights Reserved Blog Novunus | Blogger Template by Bloggermint