Blog Novunus

Wednesday, March 28, 2012

United pantau bintang muda Belgium, Axel Witsel


Sir Alex Ferguson menonton aksi Axel Witsel ketika Benfica bertemu dengan Chelsea pada pusingan suku akhir Piala Juara-Juara semalam. Pengurus United itu kini sedang memantau pemain Belgium berumur 23 tahun itu yang berharga sekitar 20 juta Pound dan telah menandatangani kontrak 5 tahun dengan Benfica selepas berpindah dari Standard Liege Julai tahun lalu.

Axel Witsel menerima ancaman bunuh pada tahun 2009 apabila beliau memijak pergelangan kaki Marcin Wasilewski hingga patah ketika Liege menentang Anderlecht.


Sementara itu The Sun melaporkan Michael Owen akan terus bermain bola sepak dalam tempoh dua atau tiga tahun lagi. "sesetengah pemain akan mengadu sakit lutut apabila bangun dari tidur tetapi tidak bagi saya. Ia kelihatan ganjil kerana peminat tahu saya mengalami kecederaan tetapi saya berasa hebat sekali."

The Mirror melaporkan Rio Ferdinand digantikan ketika United menentang Fulham sebagai langkah berjaga-jaga. Beliau juga menyatakan bahawa United tahu apa yang diperlukan untuk terus memenangi baki perlawanan yang tinggal. "Kami berasa selesa kerana kami mampu mencipta peluang untuk menang dan kami hanya perlu bertenang"

Novunus: Sir Alex ni memang terer dalam mencari bakat muda dan jual dengan harga rekod dunia, cool!

Info Asal: manutd

0 Responses to “United pantau bintang muda Belgium, Axel Witsel”

Post a Comment

All Rights Reserved Blog Novunus | Blogger Template by Bloggermint